آیا دیالیز درمان فقط برای نارسایی کلیه با کراتینین 7.3
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز درمان فقط برای نارسایی کلیه با کراتینین 7.3

آیا دیالیز تنها درمان برای نارسایی کلیه با کراتینین 7.3؟ در اغلب موارد، دکتر بیماران نارسایی کلیه توصیه می شود به دیالیز زمانی که سطح کراتینین خود به مراتب بالاتر از سطح طبیعی است. اما در واقع، دیالیز است تنها انتخاب برای بیمارانی که در این وضعیت هستند.
چرا سطح کراتینین بالا می رود در نارسایی کلیه؟
شما می دانید، کراتینین ضایعات متابولیسم عضله است و آنها باید از طریق گلومرول کلیه ما فیلتر شده و سپس توسط ادرار تخلیه. اگر گلومرول ها آسیب دیده و GFR (عملکرد فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این زباله ها نمی شود اجازه خاموش، سپس این سموم در خون باقی بماند، به همین دلیل است کراتینین سرم را نشان می دهد بالا. کراتینین بالا به معنی سموم در بدن است. به طور کلی هنگامی که سطح کراتینین بالاتر است، بیش از 50 درصد عملکرد کلیه آسیب دیده است وجود دارد.
آیا دیالیز تنها درمان برای نارسایی کلیه با کراتینین 7.3؟
همانطور که ما در آغاز اشاره شد، دیالیز تنها گزینه است. پیوند کلیه و برخی از داروهای چینی دیگر می تواند درمان های جایگزین دیالیز، همه آنها می تواند کمک به بیمار بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند. با این حال، برای بیمار متفاوت است موقعیت های مختلف، به طوری که آنها ممکن است برای درمان مختلف مناسب است.
در اینجا من به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به معرفی آن، در مقایسه با داروهای غربی، این یکی طبیعی تر و ایمنی است. با کمک از این درمان، بیمار می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه است.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherpay و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: